سلامت جسم

آیا چای لاغری به کاهش وزن کمک می کند؟

آیا چای لاغری به کاهش وزن کمک می کند؟

تب نوشیدن چای لاغری بسیار فراگیر شده است و این محصول ادعا می کند که به سرعت اندام زنان را به اندامی زیباتر تبدیل می کند، اما دست یابی به چنین ادعایی به چه قیمتی است؟

5 راه برای جلوگیری از ایجاد رگ های عنکبوتی

5 راه برای جلوگیری از ایجاد رگ های عنکبوتی

رگ های عنکبوتی ظاهر خوشایندی ندارند ،رگهای ریز سطحی به رنگهای بنفش تا صورتی و بصورت پراکنده و یا مجتمع روی پوست ایجاد می شوند .با استفاده از راهکارهای زیر جلوی ایجاد رگ های عنکبوتی پای خود را بگیرید.

تبلیغات
یک شنای امن در تابستان داغ

یک شنای امن در تابستان داغ

هیچ چیز مثل شیرجه زدن در آب، درگرمای تابستان دلچسب نیست . فرقی ندارد، یک استخر باشد یا اقیانوس و یا یک دریاچه... اما مهم است که وسط این آب بازی و تفریح، به فکر سلامت خودتان و خانواده خود هم باشید!

با دیدن این عکس ،ضدآفتابتان را فراموش نمی کنید  !

با دیدن این عکس ،ضدآفتابتان را فراموش نمی کنید !

بارها درباره مضرات نور خورشید برای پوست صحبت کرده ایم ، اگر هنوز نسبت به این مسئله بی توجه هستید بدانید که وقتی شما چیزی را نمی بینید، دلیل بر آن نیست که وجود ندارد!

چطور پهلوها(Love Handles) را آب کنیم ؟

چطور پهلوها(Love Handles) را آب کنیم ؟

آیا چربی هایی که دور کمر و پهلوها جمع شده اند شما را آزار می دهد، حتما مایلید تا روشی برای آب کردن سریع پهلوها پیدا کنید ، حقیقت مهمی در این مورد وجود دارد که باید بدانید !

غذاهایی که در زمان پریود باید بخورید!

غذاهایی که در زمان پریود باید بخورید!

اگر از  PMS  رنج می برید ، یکی از بهترین راه ها برای کاهش مشکلات در این دوره استفاده از دانش خوراکی هاست ، روش های طبیعی در این مورد بسیار  تاثیرگذار هستند مگر در موارد حاد که باید به پزشک مراجعه کنید !

تبلیغات
علایم کم آبی بدن

علایم کم آبی بدن

 کم آبی کشنده است! برای انجام تمرینات ورزشی  قطعا به آب نیاز دارید، برای رشد کردن به آن نیاز دارید، اما هنوز بسیاری روزشان را با کم آبی سپری می کنند!

3 نشانه اینکه به اندازه کافی فیبر دریافت نمی کنید!

3 نشانه اینکه به اندازه کافی فیبر دریافت نمی کنید!

این بر کسی پوشیده نیست که خوردن غذاهایی که سرشار از فیبر هستند می تواند به کاهش وزن کمک کند. با این حال با تمام اطلاعاتی که در این باره وجود دارد بسیاری از مردم هنوز  به این مسئله توجه نمی کنند !

آقایون لطفا به سلامتی خود اهمیت دهید !

آقایون لطفا به سلامتی خود اهمیت دهید !

برای بسیاری از آقایان رفتن به مطب دکتر ،کار زیاد جالبی نیست و تنها با یادآوری و اصرار همسرشان به مطب دکتر رفته و خود را چکاپ میکنند، لطفا سلامتتیتان را جدی بگیرید !

لیست خریدی برای تامین آهن بدن

لیست خریدی برای تامین آهن بدن

کمبود آهن درخشش پوست را از بین برده و موجب احساس خستگی و ضعف ، سرگیجه و حتی تنگی نفس می شود ، متاسفانه بسیاری از خانم ها دچار این مشکل هستند !

مربی خود باشید : 4 نکته برای انجام تمرینات قدرتی به تنهایی!

مربی خود باشید : 4 نکته برای انجام تمرینات قدرتی به تنهایی!

چگونه بدون کمک مربی به بهترین وجه تمرین کنیم؟ این شاید سوال بسیاری از شما باشد ، اگر نمی توانید یک مربی اختصاصی داشته باشید ، پس یاد بگیرید خودتان مربی خودتان باشید !

اردوی 6 هفته ای بدنسازی:هفته ششم تمرینات قدرتی

اردوی 6 هفته ای بدنسازی:هفته ششم تمرینات قدرتی

سری تمرینات قدرتی بدنسازی توسط بهترین مربیان دنیا طراحی شده است  ، این تمرینات باعث تقویت عضلات بالاتنه ، پایین تنه و بخش میانی بدن  شده و به بدنتان فرم می دهد !

اردوی 6 هفته ای بدنسازی:هفته پنجم تمرینات قدرتی

اردوی 6 هفته ای بدنسازی:هفته پنجم تمرینات قدرتی

سری تمرینات قدرتی بدنسازی توسط بهترین مربیان دنیا طراحی شده است  ، این تمرینات باعث تقویت عضلات بالاتنه ، پایین تنه و بخش میانی بدن  شده و به بدنتان فرم می دهد !

متابولیسم بدنتان را چند برابر کنید !

متابولیسم بدنتان را چند برابر کنید !

این مواد را در رژیم غذایی روزانه خود بگنجانید و با یک تیر چند نشان بزنید ، با خوردن این مواد سرعت سوخت و ساز بدنتان افزایش پیدا میکند و و بدون تلاش اضافی چند برابر انرژی مصرف می کند  !

اردوی 6 هفته ای بدنسازی:هفته چهارم (ریکاوری)

اردوی 6 هفته ای بدنسازی:هفته چهارم (ریکاوری)

همانطوری که داشتن یک روز تعطیلی برای یک هفته بسیار مهم است ، داشتن یک هفته " ریکاوری" پس از 3 یا 4 هفته هم هوشمندانه است. اما به این معنی نیست که باید عقبگرد کنید ودر آن هفته هیچ کاری را انجام ندهید!